چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 06 تیر 1392 11:32 ق.ظ توسط alamdari
نحوه تنظیم برگه موجودی ابتدای دوره (تعدادی) بدون وجود موجودی انتهای دوره ( سالهای مالی جدا)
�0 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
alamdari
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
06 تیر 1392 11:32 ق.ظ
    چنانچه سالهای مالی جدا از هم باشند و برگه موجودی انتهای دوره صادره  نشده باشد  و بخواهیم موجودی ابتدای دوره مقداری را به کمک سیستم صادر نماییم بایستی از روش زیر استفاده کنیم :
     
    فرض را بر این بگیریم که یک پایگاه 91   و یک پایگاه 92 داریم و میخواهیم موجودی ابتدای دوره مقداری را در پایگاه 92 ایجاد نماییم . در این حالت ابتدا در پایگاه 91 میرویم و سال مالی 92 را در آن ایجاد می کنیم . در این حالت در واقع پایگاه 91 شامل دو سال مالی 91  و 92 می شود .




     
    سپس در سال مالی 92  از منوی  "انبار " ---------> " برگه انبار جدید " --------> "موجودی ابتدای دوره "  را انتخاب می نماییم .
    بعد از مشخص کردن اطلاعات عمومی برگه ، در داخل سطرهای برگه  مثلت کنار  آیکون  " + "  را باز کرده  و ایتم  " پر کردن برگه با مقدار موجودی در  انتهای سال مالی قبل"  را انتخاب کرده  و برگه را ذخیره می کنیم .






     با این کار با توجه به موجودی در انتهای سال مالی 91 ، موجودی ابتدای دوره مقداری برای سال 92 صادر می شود . 
     بعد از تنظیم برگه موجودی ابتدای دوره ، از برگه مورد نظر همانند زیر فایل صادره میگیریم.

    منوی " سیستم " -------> " ایجاد فایل صادره " ------->  " از اطلاعات انبار " --------> " برگه های انبار "






      حال در صفحه مورد  نظر تیک مربوط به "تمام انواع " را برداشته و تیک " موجودی ابتدای دوره " را می زنیم . سپس در جایی که میخواهیم  ذخیره میکنیم .با این کار فقط از برگه موجودی ابتداری دوره فایل صادره گرفته میشود .





     بعد از آن  برگه " موجودی ابتداری دوره "  با روش زیر در پایگاه 92 فراخوانی میکنیم .

    منوی " سیستم " ------->"  فراخوانی فایل صادره "--------->  انتخاب فایل مورد نظر -------> تیک کردن تمام موارد --------> بررسی صحت فایل ------> در صورت درست بودن -------> فراخوانی فایل








    سپس در پایگاه 91 ، سال مالی 92 ایجاد شده را پاک میکنیم .



    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.