با سلام
در نرم افزار دریافت و پرداخت وقتی یک مدرکی را تعریف می کنیم مثلا دریافت چک از مشتری و نام تفصیلی را هم در همان تعریف مدرک زده می شود ولی زمانی که مدرک را ابتدا به عنوان اسناد دریافتنی تعریف می کنیم و سند ی که یک طرفش اسناد و طرف دیگر بدهکاران خورده می شود و بعد مدرک به حساب گذاشته می شود که سند در جریان وصول و اسناد خورده می شود در نهایت سند وصول چک هست که مشکل من در اینجا هست در بعضی موارد ولی شاید 80 درصد مدرک به جای اینکه از در جریان وصول به بانک برود از اسناد خارج شده که دچار مشکل می کند من را هی باید اسناد را اصلاح کنم
قبلا هم این موضوع را گفته بودم که در نهایت به این رسیدم که تفصیلی را هنگامی که مدرک را تعریف می کنیم بزنیم که من این کار را هم انجام می دهم ولی باز هم این مشکل هست
با تشکر