Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 19 فروردین 1397 10:01 ب.ظ توسط shams
مدرک دریافت و پرداخت
�4 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
leila
کاربر
کاربر

--
29 دی 1394 06:49 ق.ظ
    با سلام در قسمت مدرک دریافت و پرداخت وقتی در قسمت نمایش ستون نام مرکز را انتخاب می کنیم فقط برای پرداخت نقدی و پرداختنی شماره حساب بانکی که از آن چک صادر شده نمایش داده می شود آیا می شود کاری کرد که برای مدارک دریافتنی هم نشان داده شود که به کدام حساب خوابانده شده است با تشکر رهبری
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    29 دی 1394 11:30 ق.ظ
    سلام و عرض ادب

    فیلدی که شما در طراحی استفاده کردید مربوط به دسته چک ها ست . اما اینکه ار چه طریقی نیاز خود را برطرف کنید باید عرض کنم ، از گزارشات منوی تحلیل به تفکیک مدرک ( مثل حساب اسناد در جریان وصول یا اسناد نزد صندوق و ...) استفاده کنید .
    با تشکر
    leila
    کاربر
    کاربر

    --
    29 دی 1394 12:05 ب.ظ
    اگر این امکان در فهرست مدرک دریافت و پرداخت بود آدم با یک نگاه میدانست که چکهای خوابیده شده به کدام حساب رفته و هی نیاز نبود ذره بین را بزند با تشکر
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    29 دی 1394 12:17 ب.ظ
    جسارتا بنده حرفی از "زربین" نزدم !!! عرض کردم گزارشات تحلیل ... اما چرایی اینکه گزینه ای برای این امر وجود ندارد (در فهرست مدارک دریافت و پرداخت) طبیعتا یکی از کاربرد آیتم های گزارش در سیستم قطعا همین موارد است .

    باز هم اگر امری بود درخدمتیم
    با تشکر
    shams
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    19 فروردین 1397 10:01 ب.ظ

    با سلام و احترام

       با توجه به اطلاعاتی که بعد از مدتها کار با سیستم نوسا کسب کردم (البته اطلاعات بنده محدود بوده و اطلاعات دقیق تر را می توانید از واحد پشتیبانی به دست آورید) متوجه شدم که در فرم نمایشی مدارک دریافت و پرداخت دو فیلد با نام های شماره حساب جاری و شماره حساب بانکی مرکز وجود دارد که شماره حساب جاری مربوط به چک های دریافتنی و شماره حساب بانکی مرکز مربوط به چک های پرداختنی است شما می توانید با واحد پشتیبانی تماس گرفته و بگویید این دو ستون را به فرم نمایشی مدارک دریافت و پرداخت اضافه کنند ، البته شما باید هر کدام از چک های دریافتی تان که نقد شد را ، اطلاعات حسابی که به آن واگذار شده است را در قسمت شماره حساب بانکی وارد نمایید و همچنین می توانید برای آنها شرط نیز بگذارید.(با استفاده از فیلتر موجود)

    امیدوارم مفید واقع شود.



    ---