Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 05 اسفند 1389 09:24 ق.ظ توسط dadras
سررسید چک
�21 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
asadzadeh
کاربر
کاربر

--
07 بهمن 1389 11:54 ق.ظ

    وقتی سررسید چک فرا می رسد نرم افزار هشدار نمی دهد. چرا؟؟؟؟

    shakeri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    09 بهمن 1389 01:36 ق.ظ

    اگه برنامه باز نباشه چی ؟

    اگه کامپیوترخاموش بود چی؟

    میشه به جای هشدار ، برنامه بوق بزنه یا اینکه یه موسیقی خاصی رو پخش کنه !!!

    میشه وفتی تو شرکت نبودم برنامه به من sms بزنه که چک داری !


    و.......................................
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    09 بهمن 1389 02:20 ق.ظ
    در هر صورت این امکان به این شکل در نرم افزار وجود ندارد ولی می توان از گزارشات پیگیری مدارک دریافت و پرداخت استفاده کرد.
    Ramin
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    09 بهمن 1389 04:37 ق.ظ

    در نرم افزار نوسا بطور کل گزارش داده می شود نه هشدار!!!

    dadras
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    09 بهمن 1389 09:19 ق.ظ

     اگر داشت تصور بفرمایید شرکتهایی با گردش چک بالا که نظیر آن را در مشتریان کم نداریم و مثلا روزی 200 برگ چک دریافت و صادر میکنند هر روز از ساعت 8 تا 8:30 فقط باید هشدارهای سر رسید چکها را ok میکردند .

    kayalha
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    09 بهمن 1389 09:38 ق.ظ

    البته فکر می کنم منظور این است که یک بار هشدار دهد نه 6 بار ؟

    dadras
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    11 بهمن 1389 01:52 ب.ظ
    همون یکبار اگر مثلا 50 چک در آن روز تاریخ سر رسید آنها رسیده بود . باید 50 بار هشدار میداد ؟ در یک هشدار 50 چک درج میشد ؟
    برای اسناد پرداختنی هشدار می داد یا دریافتنی ؟ یا هردو ؟
    حتما در ادامه این نیاز نیز دیده میشد که میخواهیم در خصوص چکهای پرداختنی فردا هم هشدار دهد که اگر موجودی نداریم حساب را پر کنیم و ....
    به نظر می آید انتها نداشته باشد .

    AMIR
    کاربر
    کاربر

    --
    17 بهمن 1389 05:30 ب.ظ

    امکان  هشدار خودکار همیشه مبتنی بر تاریخ و زمان تنظیم شده سیستم عمل می کنند بنابرین اگر تاریخ کامپیوتر اشتباه تنظیم شده باشد که کم  پیش نمی افتد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ و چه کسی مسئولیت پاسخ گویی پیامدهای بعدی خواهد بود؟ سیستم یا کاربر ؟
    اساسا در نرم افزار نوسا بعضی از امور مهم،  مستقیما بعده کاربر گذاشته شده از جمله تهیه پشتیبان از اطلاعات

    soheila_ardestanii
    کاربر
    کاربر

    --
    18 بهمن 1389 09:50 ق.ظ
    اکثر شرکتهایی که برایشان مهم است که سررسید چکهای روزشان را داشته باشند ، روزانه گزارشی تحت عنوان گزارش بانک و وصولی ها و پرداختی ها به مدیریت مالی یا رئیس حسابداری اعلام می کنند که فردی که این گزارش را تهیه می کند میتواند با استفاده از گزارشهای سیستم دریافت و پرداخت گزارش بانک خود را کامل و ارائه کند ، من خود این را جایی اجرائی نموده ام ، مثلا اینکه در صفحه اول گزارش بانک رقم کلی چکهای پرداختی و رقم کلی چکهای وصولی را درج نموده و برای اعلام ریز آنها از گزارشات تحلیل مدارک استفاده نموده و پیرینت این گزارشات را گذاشته ام !!!
    به نظر بنده اگر سیستم بخواهد خود اعلام کند زیاد جالب نیست ، چه بسا که کاربر به اشتباه پیغام را اوکی کرده و آن را متعاقبا فراموش کند.
    حسابگر وحسابرس واقعی خداوند است و با صفت رحمت ؛ بندگان مو’من را حسابرسی می کند !
    derakhshi
    کاربر
    کاربر

    --
    26 بهمن 1389 02:16 ب.ظ
    سلام

    سیستمهای دیگر مثل نرم افزار داروخانه(شرکت tebsoft) به این شکل است که دارو های با تاریخ انقضاء نزدیک یا گذشته در قالب یک کلید نمایش داده شود به عنوان مثال چک های پرداختنی یا دریافتنی با 10 روز مانده به سر رسید (روز متغیرو قابل ویرایش باشد) وقتی کلید آلارم چکها را کلیک میکنیم لیست چکهای نزدیک تاریخ سررسید باز شود .
    به هر حال اکثر مشتریان درخواست این آیتم را دارند و باید در سیستم گنجانده شود

    اگر هم این روش درست نیست لااقل optional باشد که این آیتم فعال یا غیر فعال شود.
    یا لااقل هشدار تقویم فعال شد
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    26 بهمن 1389 02:20 ب.ظ
    از نظر شما دوست عزیز ممنونم - جدا که مثال داروخانه بسیار مناسب طرح شد

    یک پستی آقای کاشانی عزیز داشتند که حیف شد آنرا حذف کردند

    ولی ارتباط هشدار تقویم با این بحث را متوجه نشدم

    ارادت
    derakhshi
    کاربر
    کاربر

    --
    26 بهمن 1389 02:27 ب.ظ
    منظور این بود لا اقل هشدار تقویم کارکند و کاربر بتواند مثلا برای تاریخ 89/11/20 هشداری تنظیم کند که فلان چکها موعد سررسیدشان فرا رسیده.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    26 بهمن 1389 02:30 ب.ظ
    بله، از اون نظر

    ممنون
    mansouri_hoda
    کاربر
    کاربر

    --
    26 بهمن 1389 02:37 ب.ظ
    با سلام و احترام
    در خصوص ملاحظه لیست چکهای مثلا تا 10 روز مانده تا تاریخ سرسید ، چرا از مبحث پیگیری مدارک دریافت و پرداخت استفاده نکنیم؟به نظرم کار آلارم چکها را انجام میدهد.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    26 بهمن 1389 03:11 ب.ظ
    در مورد دلیل عدم استفاده از پیگیری مدارک دریافت و پرداخت (با امکان تعریف همزمان گزارش و منوی برنامه و ارث بری گزارش‌ها از هم و محدوده تاریخ قابل تعریف "نسبت به" امروز) هیچ نظری ندارم.

    ممنون
    derakhshi
    کاربر
    کاربر

    --
    27 بهمن 1389 12:54 ب.ظ
    خانم منصوري
    سلام
    همه اين مباحث به خاطر يادآوري کاربر است( زماني که کاربر مشغله کاري داردسيستم خودکار يادآور چک ها شود) و گزارش کاربرد ديگر است
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    27 بهمن 1389 02:54 ب.ظ
    جناب درخشی، اساسا *مشغله کاري* کاربری که از نوسا استفاده می کند، همین است که چکش برگشت نخورد.
    البته در پست های بالا، به طور کامل به دلیل عدم وجود این امکان و راه صحیح رسیدن به خواسته کاربران اشاره شده است.
    نظر شخصی: (اگر کاربری بخواهد سررسید بیمه نامه خودرویش را به خاطر بیاورد، به او حق می دهم. چون سالی یک بار است و او هم معمولا به سراغ بیمه نامه نمی رود. که البته باز هم جای آلارم سررسید بیمه نامه هر کجا باشد، نرم افزار مالی نیست. اما در مورد چک اینگونه نیست. اصلا یک نفر را استخدام کرده اند و یک نرم افزار a ریالی در اختیارش گذاشته اند که چه بشود؟ که اگر سیستم آلارم نداد، آن کاربر محترم چکش برگشت بخورد؟)
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    27 بهمن 1389 03:09 ب.ظ
    در ضمن من هنوز منتظر پاسخ شما در پست دیگر هستم

    http://accsupport.nosa.co...v/topic/Default.aspx
    derakhshi
    کاربر
    کاربر

    --
    01 اسفند 1389 12:51 ب.ظ
    مخلص آقای مولایی هم هستیم چشم .
    ولی مواردی از قبیل پسورد ورود به برنامه که درخواست عموم کاربران بود این مورد هم درخواست کاربران است و اگر از لحاظ منطقی درست نیست اکثر سیستمهای حسابداری این مورد را دارند.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    01 اسفند 1389 12:55 ب.ظ
    دوستان، لطفا اشاره به پس‌ورد را تحویل بگیرید... [...] ......... [...]
    derakhshi
    کاربر
    کاربر

    --
    03 اسفند 1389 12:53 ب.ظ
    سلام
    آقای مومنی

    ممنونم از همکاری شما این فرصت خیلی خوبیه که بتونیم مشکلات و درخواستها را مستقیما با شما در میان بگذاریم.
    dadras
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    05 اسفند 1389 09:24 ق.ظ
    سلام جناب درخشی .
    صرف درخواست کاربر توجیه برای منطقی بدون درخواست نیست .
    اگر تیم برنامه نویسی با گذاشتن کلمه عبور موافقت کرده است صرف این بوده است که به این نتیجه رسیده که بحث و جدل بر سر این مسئله بیشتر وقت آنها را می گیرد تا گذاشتن چنین امکانی . دلیل این نبوده که قانع شده اند نرم افزار نیاز به این امکان دارد ( اگر گروهی از مشتریان به علت داشتن اطلاعات ناکافی در خصوص سیستم عامل یا امنیت آن ، مطلبی را متوجه نمی شوند دلیل بر این نیست که درخواست آنها قانع کننده باشد .)
    داستان هشدار در سر رسید چک چیزی شبیه به همین مسئله است اما با این تفاوت که مسئولیت داستان قدری بیشتر است .
    شما فرض کنید ، فقط فرض کنید مشکلات تعداد بالای چک و تعداد بالای پیغام این که در روز نقد شده پیغام بدهد یا قبل از آن و 2 روز قبل باشد یا 3 روز و برای دریافتنی ها باشد یا پرداختنی ها و ... تمام آنچه قبلا ذکر شد نبود . این امکان هم گذاشته می شد .
    حتما سیستم با توجه به تاریخ مندرج در سیستم عامل باید هشدار می داد ، تا اینجا که قبول !!!
    حالا اگر تاریخ سیستم عامل غلط بود چه ؟
    1- ما مسئولیم ؟
    2- سیستم عامل و مایکروسافت مسئول است ؟
    3- کاربر مسئول است ؟
    مسئولیت هم منظور مسئولیت برگشت شدن چکها و خراب شدن حساب مشتری و ... است
    فکر کنم وارد این مقوله نشویم بهتر است .


    ---